maffiaspel.be

Speel maffia online
Het is nu ma okt 25, 2021 4:51 am

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Spelregels
BerichtGeplaatst: wo apr 23, 2008 6:41 pm 
Onschuldige dorpeling

* Iedereen krijgt zijn rol via een PB opgestuurd. Deze rol omvat een beschrijving van je personage en je eigenschappen. Het is VERBODEN deze rol letterlijk te posten op dit forum...je mag wat mij betreft zo veel beweren als je wil, maar geen VOLLEDIGE copy-paste. Indien iemand zijn VOLLEDIGE rol hier gewoon kopieert en plakt, wordt hij door mij uit het spel genomen.
* Als je speciale eigenschappen wil gebruiken, stuur deze in een PB naar mij. Post ze niet in de thread!
* Tenzij je rolbeschrijving anders vermeldt, is het verboden om via PB berichten met mekaar te communiceren. Ik kan dit niet nakijken maar vertrouw erop dat jullie daarmee het spel niet willen bederven.
* Het spel bestaat uit 2 fases die mekaar opvolgen. Je mag enkel via de thread met mekaar communiceren, tenzij je Mafia bent - dan mag je ook via PB communiceren. Tijdens de nachtfases sturen de persoon die 's nachts iets kunnen doen hun acties via PB naar mij door.
* Om over te gaan tot een lynch is er een meerderheid nodig. Van zodra deze bereikt is, gebeurt de lynch en gaat de volgende fase in. Ik zal dit zelf bevestigen.
* Stemmen: gelieve te stemmen door gebruik te maken van een vet bericht dat er zo uitziet:
Stem : slachtoffer
Verander Stem : geen stem

Dit maakt het voor mij overzichtelijker. Als het niet in het vet staat, bestaat de kans dat ik het mis. Enkel stemmen in het vet zijn geldig!
* Je mag stemmen op een niet-lynch. Indien de meerderheid hierop stemt, gebeurt er geen lynch tijdens de dag en gaat het spel over naar de nachtfase.
* De moderator zal, rekening houdende met de deelnemers, een deadline bepalen voor de dag- en nachtfases. Deze deadline zal in de eerste overzichtspost gezet worden.
* Berichten editeren is verboden...als je het toch doet, hou er rekening mee dat dit heel verdacht overkomt.
* Wie dood is, blijft dood en mag dus niets meer posten. Dit geldt ook voor PB. GELIEVE ZEKER IN DIT SPEL DEZE REGEL TE VOLGEN. ANDERS KAN JE HEEL HET SPEL NAAR DE VAANTJES DOEN.
* Hou het beleefd...dit is een spel waarin je mekaar mag beschuldigen maar ga niet over de streep.
* als je twijfel hebt over je rol of wat mag of niet mag, stuur me een PB.
* Maffia-leden mogen enkel tijdens de nachtfase met mekaar communiceren.
* Forum-moderators zijn BlueStar en Stevo
* Vergeet deze link niet: http://www.sitesled.com/members/mikebur ... scum04.swf

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]